Playtech, globalny lider w dziedzinie dostarczania technologii do gier hazardowych, nawiązał współpracę z AMC Networks, twórcami m.in. cieszącego się dużym uznaniem polskich widzów serialu The Walking Dead.
Partnerstwo z amerykańską firmą rozrywkową zapewniło Playtech, światowemu liderowi w dziedzinie dostarczania technologii do gier hazardowych, wyłączne prawa do tworzenia cyfrowych doświadczeń związanych z iGamingiem na podstawie takich tytułów, jak m.in. The Walking Dead. W niedzielę odbyła się premiera pierwszego odcinka finałowego sezonu popularnego wśród polskich widzów serialu, natomiast pierwszych efektów współpracy pomiędzy Playtech i AMC możemy się spodziewać jeszcze w tym roku.
Wyprodukowana przez AMC Studios seria The Walking Dead jest globalnym fenomenem, który od ponad dekady cieszy się dużą oglądalnością na całym świecie. Serial, będący najczęściej wybieranym przez widzów programem telewizyjnym w historii amerykańskiej telewizji kablowej, doczekał się również spin-off’ów i gry wideo.
Wyłączne partnerstwo z AMC Networks we wprowadzaniu ich flagowych marek to dla nas zaszczyt. Playtech ma długą tradycję łączenia rozpoznawanych tytułów z najlepszymi produkcjami naszej branży. Ta współpraca jest dowodem naszego nieustannego zaangażowania w tworzenie rozrywki dla graczy z rynków regulowanych – komentuje Shimon Akad, COO Playtech.
AMC Networks jest domem dla najbardziej ekscytujących programów telewizyjnych – od nieumarłych hord mięsożernych wędrowców do armii rozwścieczonych panien młodych. Cieszymy się, że dzięki współpracy z Playtech będziemy mogli po raz pierwszy przybliżyć graczom nasze kultowe tytuły w światowej klasy rozgrywkach online – dodaje Clayton Neuman, VP of Games w AMC Networks.
Z serialu do iGamingu
Podpisanie umowy z AMC stanowi dla Playtech kolejny krok na drodze do tworzenia treści związanych z rozpoznawalnymi tytułami, zapewniającym operatorom rozrywki online zabawę na najwyższym poziomie.
Stworzenie serialu, takiego jak The Walking Dead zdarza się raz na pokolenie. Dołożymy wszelkich starań, aby dostarczyć najwyższej jakości rozgrywkę widzom i fanom serii. Praca z takimi tytułami jak Bridezillas czy Marriage Boot Camp jest dla nas doskonałym uzupełnieniem, poszerzających wachlarz rozrywki na wysokim poziomie. Nie możemy doczekać się współpracy z AMC Networks i prac nad nowymi produkcjami – podsumowuje Aaron Berndtson, Head of Strategic Partnership & Entertainment w Playtech.
Oprócz The Walking Dead partnerstwo PlayTech i AMC obejmuje również mniej znane w Polsce tytuły Bridezillas i Marriage Boot Camp, emitowane w angielskiej stacji WE tv.
***
O Playtech
Playtech jest wiodącą w branży gier hazardowych firmą technologiczną założoną w 1999 roku, notowaną na giełdzie w Londynie. Dostarcza rozwiązania hazardowe klasy intelligence-driven, oprogramowanie rozrywkowe, usługi, gry oraz platformę technologiczną pośród najbardziej popularnych produktów branżowych, w tym kasyno, kasyno na żywo, zakłady wzajemne, sporty wirtualne, bingo i poker. Jest pionierem technologii omni-channel dzięki zintegrowanej platformie Playtech ONE. Playtech ONE dostarcza oparte na danych doświadczenie marketingowe, rozwiązanie single-wallet, CRM i narzędzia do odpowiedzialnej gry niezależnie od platformy, we wszystkich swoich produktowych, zarówna digital, jak i retail.
Firma Playtech współpracuje z wiodącymi firmami na regulowanych i nowo regulowanych rynkach oraz inwestuje w wiodące marki w celu dostarczania technologii gier hazardowych opartych na danych w całym łańcuchu retail oraz online. Playtech dostarcza swoją technologię w oparciu o model B2B wiodącym w branży operatorom retail oraz online, naziemnym kasynom i podmiotom wspieranym przez rząd, takim jak loterie. Od grudnia 2018 roku w Polsce współpracuje z Totalizatorem Sportowym. Dzięki tej współpracy powstało Total Casino – pierwsze, legalne kasyno online, które nieustannie jest rozwijane.
Playtech zatrudnia łącznie około 6400 pracowników w 24 krajach.
Więcej o Playtech www.playtech.com